• Anasayfa
  • Duyurular
  • Etkinlikler
  • E-Belediye
  • Kent Rehberi
  • İletişim Formu
Alpu Belediye Başkanlığı
  • BAŞKAN
  • KURUMSAL
    Alpu Eski Başkanlar
    Bozan Eski Başkanlar
    Osmaniye Eski Başkanlar
    Başkan Yardımcılığı
    Meclis Üyeleri
    Encümen Üyeleri
    İhtisas Komisyonları
    Etik Komisyonu
    İdari Şema
    Vizyon & Misyon
  • GÜNCEL
    Yönerge ve Yönetmelikler
    Meclis Gündemi & Meclis Karar Özetleri
    Kamu Hizmet Standartları
    İlanlar
    Haberler
    Faaliyet Raporları
    İhaleler
    KVKK Aydınlatma Metni
  • BİRİMLER
    Yazı İşleri Müdürlüğü
    Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
    Mali Hizmetler Müdürlüğü
    Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
    Kırsal Hizmetler Müdürlüğü
    Fen İşleri Müdürlüğü
    Zabıta Amirliği
    Tümünü Gör
  • HİZMETLERİMİZ
    İmar İşleri
    Yapı Kullanım
    İnşaat Ruhsatı
    Numarataj
    Vergi İşlemleri
    Emlak Servisi
    İşyeri Açma Ruhsatı
    Evlilik Hizmetleri
    Tümünü Gör
  • PROJELER
    • TAMAMLANAN PROJELER
    • PLANLANAN PROJELER
    • DEVAM EDEN PROJELER

    TAMAMLANAN PROJELER Tümünü Gör

    Işıkören Taziye Evi ve Sosyal Tesis Projesi

    08 Haziran 2022, 07:48

    Kemalpaşa Mahallesi Park Yapımı

    08 Haziran 2022, 07:49

    Kırsal Kalkınma Projemiz

    08 Haziran 2022, 07:50

    PLANLANAN PROJELER Tümünü Gör

    DEVAM EDEN PROJELER Tümünü Gör

  • İLÇEMİZ
    Muhtarlıklar
    Tarihçe
    Ekonomi
    Gezilecek Yerler
    Coğrafyası
    Kültür & Turizm
  • GALERİ
    Foto Galeri
    Video Galeri
  • ALPUBEL A.Ş.
    Politikalar
    Aydınlatma Metinleri
    KVKK Başvuru Formu
  • İLETİŞİM
Alpu Belediye Başkanlığı

Alpu Belediye Başkanlığı

  • BAŞKAN
  • KURUMSAL
    • Alpu Eski Başkanlar
    • Bozan Eski Başkanlar
    • Osmaniye Eski Başkanlar
    • Başkan Yardımcılığı
    • Meclis Üyeleri
    • Encümen Üyeleri
    • İhtisas Komisyonları
    • Etik Komisyonu
    • İdari Şema
    • Vizyon & Misyon
  • GÜNCEL
    • Yönerge ve Yönetmelikler
    • Meclis Gündemi & Meclis Karar Özetleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • İlanlar
    • Haberler
    • Faaliyet Raporları
    • İhaleler
    • KVKK Aydınlatma Metni
  • BİRİMLER
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
    • Kırsal Hizmetler Müdürlüğü
    • Fen İşleri Müdürlüğü
    • Zabıta Amirliği
  • HİZMETLERİMİZ
    • İmar İşleri
    • Yapı Kullanım
    • İnşaat Ruhsatı
    • Numarataj
    • Vergi İşlemleri
    • Emlak Servisi
    • İşyeri Açma Ruhsatı
    • Evlilik Hizmetleri
  • PROJELER
  • İLÇEMİZ
    • Muhtarlıklar
    • Tarihçe
    • Ekonomi
    • Gezilecek Yerler
    • Coğrafyası
    • Kültür & Turizm
  • GALERİ
    • Foto Galeri
    • Video Galeri
  • ALPUBEL A.Ş.
    • Politikalar
    • Aydınlatma Metinleri
    • KVKK Başvuru Formu
  • İLETİŞİM
2024 YILI GÖREVDE YÜKSELME ve UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ SINAV DUYURUSU
  1. 2024 YILI GÖREVDE YÜKSELME ve UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ SINAV DUYURUSU
Geri

KOLAY MENU

  • Haberler
  • Güncel Duyurular
  • Güncel İhaleler
  • Güncel İlanlar
  • Etkinlikler
  • Fotoğraf Galerisi
  • Video Galeri
  • İletişim Formu

SOSYAL MEDYA

BIZE ULAŞIN
0 (222) 511 23 13
ALPU BELEDİYE BAŞKANLIĞI

İletişim
BAŞKAN KÖŞESİ
baskan
  • Başkan Özgeçmiş
  • Başkanla Fotoğraflarınız
  • Başkan Görev ve Yetkileri
  • Başkana Sor

2024 YILI GÖREVDE YÜKSELME ve UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ SINAV DUYURUSU 22 Ocak 2024, 10:34

ALPU  BELEDİYE BAŞKANLIĞI
2024 YILI GÖREVDE YÜKSELME ve UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ SINAV 
DUYURUSU

             Alpu Belediye Başkanlığında boş bulunan Ek-1'de yer alan listede sınıfı, kadro unvanı ve derecesi ile sayıları belirtilen memur kadroları için görevde yükselme sınavı yapılacaktır.

             Belediye personelinin görevde yükselme sınavı, çoktan seçmeli test usulü ile elektronik ortamda Çevre,Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığınca belirlenecek sınav takvimi çerçevesinde Ek-2’de belirtilen usul ve esaslara ilişkin konu başlıklarında sınav takvimi dahilinde internet üzerinden gerçekleştirilecektir.

             Adayların sınav başvuruları mezkur yönetmelikler çerçevesinde, Bakanlıkça protokol yapılacak kurum tarafından gerçekleştirilecektir.

  1. GÖREVDE YÜKSELME SINAVINA İLİŞKİN ŞARTLAR

 

  1. İlan edilen boş kadrolar için belirlenen başvuru tarihinin son günü itibarıyla aranan nitelikleri taşıyan personel, başvuru şartlarını taşıdığı farklı unvanlı kadrolardan sadece biri için yazılı olarak başvuruda bulunabilir.
  2. Müdür ve Şef görevlerine, görevde yükselme suretiyle atanacakların yazılı ve sözlü sınavda başarılı olmaları gerekir.
  3. Aylıksız izinde bulunanlar dâhil olmak üzere, ilgili mevzuatı uyarınca verilen izinleri kullanmakta olanların da başvuruda bulunarak sınava katılmaları mümkündür.
  4. Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Esaslarına Dair Genel Yönetmeliğin yürürlüğe girdiği 18/4/1999 tarihinde görevde bulunan ve aynı tarih itibarıyla iki yıllık yükseköğrenim mezunu olanlar, diğer koşullara sahip oldukları takdirde 7 nci maddenin uygulanması bakımından dört yıllık yükseköğrenim mezunu kabul edilir.
  5. Aday memurlar bu kadrolar için başvuruda bulunamazlar.

 

      BAŞVURU ŞEKLİ VE YERİ

  1. Sınava katılmak isteyenlerin başvuru dilekçeleriyle birlikte Yazı İşleri Müdürlüğü evrak kayıt birimi başvurmaları gerekir.
  2. Başvurular 23.01.2024tarihinde başlayıp, 01.02.2024 tarihi mesai bitiminde sona erecektir. Bu tarihten sonra yapılan başvurular dikkate alınmayacaktır.
  3. Başvuru dilekçeleri ile varsa ekleri taranarak elektronik ortama aktarılır ve sayı verildikten sonra Yazı İşleri Müdürlüğüne gönderilecektir.

 

  1. GÖREVDE YÜKSELME SURETİYLE ATANACAKLARDA ARANACAK GENEL ŞARTLAR
  2. a) Görevde yükselme sınavında başarılı olmak,
  3. b) 657 sayılı Kanunun 68 inci maddesinde belirtilen atanabilme şartlarını taşımak,
  4. c) Yönetmelik kapsamında bulunan kadrolara atanabilmek için son müracaat tarihi itibarıyla en az bir yıl süreyle atamanın yapılacağı yerel yönetimde çalışmış olmak, genel şartları aranır. Ancak, ilan edilen kadro için yerel yönetimde bir yıl çalışma şartını taşıyan personel bulunmaması durumunda, söz konusu kadro için yapılacak başvuruda bu şart aranmaz.

 

  1. GÖREVDE YÜKSELME SINAVINA TABİ OLARAK ATANACAKLARDA ARANACAK ÖZEL ŞARTLAR
  2. Müdür kadrolarına atanabilmek için;
  3. Fakülte veya en az dört yıllık yüksekokul mezunu olmak,
  4. Son müracaat tarihi itibarıyla, koruma ve güvenlik görevlisi amiri, şef, koruma ve güvenlik şefi, bando şefi, hukuk müşaviri, çözümleyici, uzman, sivil savunma uzmanı, ayniyat saymanı, muhasebeci, kontrol memuru ile eğitmen kadrolarında veya en az önlisans düzeyinde öğrenim

 gerektiren unvan değişikliğine tabi kadrolarda en az iki yıl ya da Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Esaslarına Dair Yönetmeliğin 5 inci maddenin birinci fıkrasının (d) bendinin (2) numaralı alt bendinde sayılan görevlerde veya ortaöğrenim düzeyinde öğrenim gerektiren unvan değişikliğine tabi kadrolarda en az altı yıl çalışmış olmak,

  1. Şef kadrosuna atanabilmek için;
  2. En az iki yıllık yüksekokul mezunu olmak,
  3. Son müracaat tarihi itibarıyla Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Esaslarına Dair Yönetmeliğin 5 inci maddenin birinci fıkrasının (d) bendinin (1) numaralı alt bendinde sayılan görevler ile mühendis hariç en az önlisans düzeyinde öğrenim gerektiren unvan değişikliğine tabi kadrolarda en az iki yıl; aynı bendin (2) numaralı alt bendinde sayılan görevlerde veya ortaöğrenim düzeyinde öğrenim gerektiren unvan değişikliğine tabi kadrolarda en az dört yıl çalışmış olmak,
  • SINAVLAR

       Yazılı sınav:

  1. Görevde yükselme ve unvan değişikliği yazılı sınavı, Bakanlık tarafından, Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığına, Milli Eğitim Bakanlığına veya yükseköğretim kurumlarından birine, yapılacak protokol hükümleri çerçevesinde ilgili kurumun tabi olduğu mevzuat hükümlerine göre yaptırılır.
  2. Yazılı sınav, yüz tam puan üzerinden değerlendirilir. Yazılı sınavda başarılı sayılmak için en az altmış puan alınması zorunlu olup duyuruda belirtilir.
  3. Yazılı sınav sonuçları, sınavı yapan kurum tarafından Bakanlığa bildirildiği tarihten itibaren en geç beş iş günü içinde Bakanlık Yerel Yönetimler Genel Müdürlüğünün resmi internet sitesinde ilan edilir.
  4. Yazılı sınavın gerçekleştirilmesi ve itirazlar, Bakanlık ile sınavı yapacak kurum arasında düzenlenecek protokol çerçevesinde yürütülür. Yazılı sınav sonuçlarına yapılacak itiraz, yetkili kılınan kurum tarafından özel mevzuatı çerçevesinde karara bağlanır ve ilgililere bildirilir.

      Sözlü sınav:

  1. Yazılı sınavda başarılı olanlardan en yüksek puan alan adaydan başlamak üzere ilan edilen kadro sayısının beş katına kadar aday sözlü sınava alınır. Sözlü sınav, ilgili yerel yönetim tarafından yapılır.
  2. Yazılı sınav sonuçlarının açıklanmasını müteakip en geç dört ay içinde sözlü sınav yapılır, sonuçlandırılır ve başarı listesi ilan edilir.
  3. Son adayla aynı puana sahip olan personelin tamamı sözlü sınava alınır.
  4. İlgili personel, sınav kurulunun her bir üyesi tarafından;
  5. Sınav konularına ilişkin bilgi düzeyi,
  6. Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme gücü,
  7. Liyakati, temsil kabiliyeti, tutum ve davranışlarının göreve uygunluğu,
  8. Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı,
  9. Genel kültürü ve genel yeteneği,

 

  1. Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı, esas alınarak yüz tam puan üzerinden değerlendirilir. Bu ölçütlerden (a) bendinde yer alan ölçütün puan ağırlığı elli; diğer ölçütlerin her birinin puan ağırlığı

ondur. Her üye, ilgili personel için vermiş olduğu puanları, bu ölçütleri ve puan ağırlığını esas alarak gerekçelendirir ve sözlü sınav tutanağına kaydeder.

  1. Her üyenin vermiş olduğu puanların aritmetik ortalaması alınarak personelin sözlü sınav puanı tespit edilir. Sözlü sınav tutanağında gerekçesi belirtilmeyen veya ölçütler için belirlenen puan ağırlığı ile bağdaşmayan puanlar ortalamaya dâhil edilmez.
  2. Sözlü sınavda yüz üzerinden en az yetmiş puan alanlar başarılı sayılırlar.
  3. Görevde yükselme veya unvan değişikliği sözlü sınav sonuçlarına itirazlar; sonuçların ilan edildiği tarihten itibaren en geç beş iş günü içinde ilgili yerel yönetimin sınav kuruluna yapılır ve en geç beş iş günü içinde söz konusu sınav kurulunca sonuçlandırılarak ilgililere yazılı olarak bildirilir.
  4. İtiraz üzerine yapılan değerlendirme sonucunda verilen kararlar kesin olup ikinci kez itirazda bulunulamaz.

 

Başarı Sıralaması:

  1. Görevde yükselme sınavı için ilan edilen boş kadro sayısı kadar atama yapılmasında başarı puanı esas alınır.
  2. Başarı puanı, yazılı ve sözlü sınav puanlarının aritmetik ortalaması alınmak suretiyle belirlenir ve ilgili yerel yönetimlerin resmi internet sitesinde ilan edilir. Yapılan puanlama sonunda eşitlik olması durumunda sırasıyla;
  3. a) Hizmet süresi fazla olanlara,
  4. b)  Daha üst öğrenimi bitirmiş olanlara,
  5. c)  Üst öğrenim mezuniyet notu yüksek olanlara, öncelik verilir. Bunların da eşitliği halinde kura ile tespit yapılır.
  6. İlgili yerel yönetimlerce ihtiyaç duyulması halinde görevde yükselme sınavında başarılı olmalarına rağmen, ilan edilen kadro sayısı nedeniyle ataması yapılamayan personelden en fazla asıl aday sayısı kadar personel, başarı sıralamasına göre yedek olarak belirlenebilir.

 

Görevde Yükselme Suretiyle Atanma:

  1.  Atanmaya hak kazanan personel, başarı sıralaması listesinin kesinleşmesini müteakip en geç bir ay içinde atanır.
  2. Yerel yönetimce tercih alınması durumunda ise başarı sıralaması esas alınarak ilgili personelin tercihlerine göre atamaları yapılır.
  3. Duyurulan kadrolardan;
  4. a) Atanma şartlarını taşımadıkları için sınavların geçersiz sayılması veya bu sebeple atamaların iptal edilmesi, atanılan göreve geçerli bir mazeret olmaksızın süresi içinde başlanmaması ya da atanma hakkından vazgeçilmesi,
  5. b) Emeklilik, vefat, memurluktan çekilme veya çıkarılma, başka unvanlı kadrolara ya da başka bir kuruma naklen atanma, sebepleriyle boş kalan veya boşalan kadrolara, başarı sıralamasının kesinleştiği tarihten itibaren altı aylık süreyi aşmamak üzere aynı unvanlı kadrolar için yapılacak müteakip sınava ilişkin duyuruya kadar, yedekler arasından başarı sıralamasına göre atama yapılabilir.

 

             II- SINAV SONUÇLARININ AÇIKLANMASI:

             Sınav sonuçları, Sınav Kurulunca sonuçların Kuruma intikalinden itibaren en geç beş işgünü içerisinde Kurum internet sitesi ile ilan panolarında ilan edilecektir.

            Ayrıca ilgililere tebliğ edilmek üzere görev yaptıkları birimlere yazılı olarak da bildirilecektir.

  

             III-SINAV SONUÇLARINA İTİRAZ:

         Sınav sonuçlarının ilgililere tebliğinden itibaren beş iş günü içinde sonuçlara itiraz edilebilecektir. Yazı İşleri Müdürlüğüne yazılı olarak yapılacak itiraz başvuruları, Komisyonca incelenecektir. İnceleme sonuçları en geç beş iş günü içinde yazılı olarak ilgililere bildirilecektir. İtiraz üzerine verilen karar kesindir.

            İlanen duyurulur.

 

EK-1

 

ALPU BELEDİYESİ 2024 YILI GÖREVDE YÜKSELME SINAVINA İLİŞKİN MÜNHAL KADROLAR VE UNVANLAR

Kadro Unvanı

Kadro Unvan Kodu

Sınıfı

Derece

Adet

Toplam Kadro Sayısı

Mali Hizmetler Müdürü

11123

GİH

1

1

1

Şef

6835

GİH

3

1

1

TOPLAM KADRO SAYISI

2

 

 

 

 

 

                                                                                                   

DIĞER DUYURULAR

  • 2024 MALİ YILI İDARİ FAALİYET RAPORU İLANI

    14 Nisan 2025, 11:38
  • ALPU BELEDİYE BAŞKANLIĞI OLARAK SİZLERE DAHA İYİ HİZMET SUNABİLMEK İÇİN ARTIK E-DEVLET'TEYİZ

    16 Mayıs 2024, 13:29
  • 2024 YILI GÖREVDE YÜKSELME VE UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ SINAVINA BAŞVURUSU KABUL EDİLENLERELE AİT LİSTE

    07 Şubat 2024, 09:04
  • 2024 YILI GÖREVDE YÜKSELME ve UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ SINAV DUYURUSU

    22 Ocak 2024, 10:34
  • BEBKA TECH İN GİRİŞİMCİLİK MERKEZİ

    15 Mayıs 2023, 16:19
  • 2022 MALİ YILI İDARİ FAALİYET RAPORU

    03 Nisan 2023, 16:34
  • Alpu Belediyesi Sözleşmeli Personel Disiplin Yönergesinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönerge

    02 Mart 2023, 09:25
  • Gelin hep beraber Minik Zeynep' e bir umut da biz olalım.

    23 Mayıs 2022, 14:00

VİDEO GALERİ

Alpu Belediye Başkanlığı

İncele

ETKİNLİKLER

Alpu Belediye Başkanlığı

İncele

GÜNCEL DUYURULAR

Alpu Belediye Başkanlığı

İncele

GÜNCEL İHALELER

Alpu Belediye Başkanlığı

İncele

GÜNCEL İLANLAR

Alpu Belediye Başkanlığı

İncele

FOTO GALERİ

Alpu Belediye Başkanlığı

İncele

TAMAMLANAN PROJELER

Tamamlanan Projeleri İnceleyin

İncele

DEVAM EDEN PROJELER

Devam Eden Projeleri İnceleyin

İncele

GENEL HABERLER

Genel Haberleri İnceleyin

İncele
KURUMSAL
  • Meclis Kararları
  • Faaliyet Raporları
  • Meclis Üyeleri
  • Belediye Personeli
  • Güncel Duyurular
  • Güncel İhaleler
  • Güncel İlanlar
  • Etkinlikler
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
HİZMETLERİMİZ
  • İmar İşleri
  • Yapı Kullanım
  • İnşaat Ruhsatı
  • Numarataj
  • Vergi İşlemleri
  • Emlak Servisi
  • İşyeri Açma Ruhsatı
  • Evlilik Hizmetleri
BİRİMLER
  • Yazı İşleri Müdürlüğü
  • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
  • Mali Hizmetler Müdürlüğü
  • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
  • Kırsal Hizmetler Müdürlüğü
  • Fen İşleri Müdürlüğü
  • Zabıta Amirliği
Önemli Linkler
  • Alpu Kaymakamlığı
  • İlan.gov.tr
Logo
Bize Ulaşın
0 (222) 511 23 13
Copyright © 2022 Her Hakkı Saklıdır. Design by Baykuş Tasarım
Yazdıktan sonra aramak için Enter'a, çıkmak için Esc'ye basın
arrow drop search cross